Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Favorit dag!

Av Maria - 15 februari 2010 21:21

Nu var det länge sen min matte eller lillmatte skrev här för mig, men äntligen var det dags igen   .
Idag har det varit en jätte rolig dag, det började med en lång prommenad med matte. När vi kom hem så skulle lillhusse och hans kompisar åka och pinpla och då fick jag följa med . Det var så roligt att springa runt på sjön och leka fast jag ramlade i en gång då vart det burrr kallt men jag kom snabbt upp på tassarna igen. Hela vägen hem sov jag i baksätet och värmde mig, sen dess har jag vilat och värmt mig. Senare på kvällen kom lillmatte och husse hem, då fick jag gå en liten kisse sväng sen gick vi in och värmde oss igen..Och nu var det dags att sova dagarna går så fort så. Hoppas ni hade en bra alla hjärtansdag för det hade jag  


I morgon kommer det bilder på mig när jag var ute och gick, lillmatte är så trött nu så hon orkar inte lägga in dom men hon lovade att göra det i morgon.  


Ha det bra!

Rossi  

 
 
Ingen bild

Katta

15 februari 2010 22:34

Halloj!! Oj vilken fin blogg med Världens Härligaste ROSSI!!! Måste visa tjejerna imorgon!! Här kommer jag allt att vara och tjuvkika! ;) STOR KRAM!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2010 10:16

I måndags började vi en tävlingslydnadskurs i örebro hos Prickis. Vi är 8 st hundekipage. Alla är vi på olika nivåer.   Matte och jag tränar på LK 1.Vi tränade på något som blev väldigt förvirrande för mig.  När matte sa sitt , skall jag  sätta mig...

Av Maria - 13 augusti 2010 08:54

I söndags kom matte och jag hem efter 4 dgr på läger. Det var så himla kul !! Läger med ALL INCLUSIVE toppen...Pool fanns på gården, det var bara att ta sig ett dopp när det passa.. Frukost kl.8,30 Fika 10,00 Lunch 12,30 Fika 15,00 Middag...

Av Maria - 16 juli 2010 11:09

 Ja den här bloggen har vi visst glömt bort.........  Vi har visst inte bloggat sedan mitten av Majmånad. I  slutet av Maj upptäckte matte att jag hade fått äckliga löss på mig, det gilla jag inte fy farao   men det försvann med Frontline. Vet in...

Av Maria - 18 maj 2010 21:09

I sönags var jag i katrineholm på min första Officiellautställning. Där träffade jag 3st av  mina syskon, oj så snygga dom var  . Jag fick en 2:a placering med HP  . Utlåtande:Typ och helhets intryck: Mycket god                 Storlek: Bra    ...

Av Maria - 23 april 2010 12:41

Ja nu var det ett tag sedan vi skrev något i bloggen. I morgon fyller jag och mina kullsyskon 1 år GRATTIS ALLA MINA SYSKON....        . Iförra veckan var jag till min veterinär och fick min vaccination  (hon är toppen  ). Jag och matte har nu äntlig...

Presentation


Hej!
Jag är en Australian Shepherd som heter Rossi Jag kommer från Solskenets kennel. Den här bloggen kommer att handla om mig och mina äventyr tillsammans med min familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards