Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Utställning i katrineholm

Av Maria - 18 maj 2010 21:09

I sönags var jag i katrineholm på min första Officiellautställning. Där träffade jag 3st av  mina syskon, oj så snygga dom var  . Jag fick en 2:a placering med HP  .

Utlåtande:Typ och helhets intryck: Mycket god 

               Storlek: Bra

               Mentalitet: u.a

 Välformat maskulint huvud. Lite stora tunga öron, bra ögon och bett. Bra proportioner i kroppen,stark rygg,kraftig bröstkorg och benstomme,välvinklad,mycket bra päls och färg. Rör sig bra men med ganska hög svans.

Det är nog mattes fel att jag fick nedslag på mina öron  . Hon hade inte fixa till dom. Det var nog däför hon tyckte dom såg stora ut. De ska tydligen ryckas. Det var tur att vi träffade gammel matte Lotta och hennes kompis så vi fick reda på hur man ska fixa till sig inför en utställning. I fömiddags var matte ute och la ett spår. De fixade jag galant ,de är så himla roligt att spåra  .

I kväll var jag och lill matte till klubben och provat på Rallylydnad.

Nej nu måste jag gå och sova......

God natt o sov gott  

 
 
Julia

Julia

19 maj 2010 20:14

Vad roligt med Rallylyndad jag tänkte hoppa på en sån kurs men märkte sen att det kroka med min andra kurs jag redan gick så fick hoppa av den, är det roligt ? :)

/ Julia & Ajax

http://ajax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2010 10:16

I måndags började vi en tävlingslydnadskurs i örebro hos Prickis. Vi är 8 st hundekipage. Alla är vi på olika nivåer.   Matte och jag tränar på LK 1.Vi tränade på något som blev väldigt förvirrande för mig.  När matte sa sitt , skall jag  sätta mig...

Av Maria - 13 augusti 2010 08:54

I söndags kom matte och jag hem efter 4 dgr på läger. Det var så himla kul !! Läger med ALL INCLUSIVE toppen...Pool fanns på gården, det var bara att ta sig ett dopp när det passa.. Frukost kl.8,30 Fika 10,00 Lunch 12,30 Fika 15,00 Middag...

Av Maria - 16 juli 2010 11:09

 Ja den här bloggen har vi visst glömt bort.........  Vi har visst inte bloggat sedan mitten av Majmånad. I  slutet av Maj upptäckte matte att jag hade fått äckliga löss på mig, det gilla jag inte fy farao   men det försvann med Frontline. Vet in...

Av Maria - 23 april 2010 12:41

Ja nu var det ett tag sedan vi skrev något i bloggen. I morgon fyller jag och mina kullsyskon 1 år GRATTIS ALLA MINA SYSKON....        . Iförra veckan var jag till min veterinär och fick min vaccination  (hon är toppen  ). Jag och matte har nu äntlig...

Av Maria - 11 mars 2010 21:02


Idag har matte o jag gått promenad med mina kompisar Sebb o Kim . Det  blev mkt bus. Vi fick till lite träning oxså fot ,sitt ,stanna kvar.Det här när jag ska stanna o stå still funkar inte så bra. Då vill jag gärna gå o möta matte, vilket inte ä...

Presentation


Hej!
Jag är en Australian Shepherd som heter Rossi Jag kommer från Solskenets kennel. Den här bloggen kommer att handla om mig och mina äventyr tillsammans med min familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards