Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 11 mars 2010 21:02

Idag har matte o jag gått promenad med mina kompisar Sebb o Kim . Det  blev mkt bus.

Vi fick till lite träning oxså fot ,sitt ,stanna kvar.Det här när jag ska stanna o stå still funkar inte så bra.

Då vill jag gärna gå o möta matte, vilket inte är nå bra ,så det får vi träna mkt på   .

Vi var o hälsa på hästarna i går dom är väldigt intressanta men lite skumma tycker jag.

Nej nu ska jag gå o sova.. God natt alla vänner         

  

Av Maria - 9 mars 2010 18:18

  Här står jag och håller lite koll på vad som händer utanför....   Jag tagit husses handske he he ..     Här kommer jag se upp !!!!   Skööönt att ta igen sig lite !!   Här är jag på promenad .     Här är min kompis Gismo.  

Av Maria - 8 mars 2010 20:20

Ja idag åkte vi in till stan (Nora). Matte kom på att vi skulle gå ner till sjön och matade änderna. Hon tycker att jag behöver träna på att gå där   ( jag  skötte mig tydligen inte när jag gick där sist). Det var ju då jag försökte springa efter och ta dom    matte blev ju så sur på mig    .  Men idag gick det jätte bra, jag låg stilla bara 2 meter ifrån när hon matade dom.

Vi har fått till lite träning i dag det är rolig   och så har ju matte kötbullar i fickan. Sen skjutsade vi lillmatte till dansträningen som hon har på måndagar. Då brukar vi passa på att gå i STORSTAN ÖREBRO.....

Där får man se upp för där är ingen ordning alls det är cyklister, bilar och människor över allt   hugaligen. Men jag uppförde mig bra tyckte matte  . Vi hade tänkt att prova på rulltrappan i dag, men tyvärr där fick inte hundar vistas synd ... Nej nu ska jag gå och lägga mig för man blir ju lite trött efter en sådan här dag. God natt allihopa .


Lägger in lite bilder imorgon från när vi var i vemdalen och lite annat. Så får ni se min kompis Gismo också.

Ha det bra   Rossi &  Maria




Presentation


Hej!
Jag är en Australian Shepherd som heter Rossi Jag kommer från Solskenets kennel. Den här bloggen kommer att handla om mig och mina äventyr tillsammans med min familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards