Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Nu var det länge sedan

Av Maria - 23 april 2010 12:41

Ja nu var det ett tag sedan vi skrev något i bloggen. I morgon fyller jag och mina kullsyskon 1 år GRATTIS ALLA MINA SYSKON....        . Iförra veckan var jag till min veterinär och fick min vaccination  (hon är toppen  ). Jag och matte har nu äntligen börjat fortsättningskursen och det är så roligt.

Lillmatte och jag gå en Hundungdomskurs. Där får vi prova på lite av varje som tex. Agility ,Rallylydnad,Spår o lite annat och att bara vara tillsammans med andra.  På onsdag ska lillmatte o jag börja på "riktiga" Agility-kursen. Det tror jag kommer bli riktigt roligt ,för det lilla jag har provat har jag gillat skarp..

Helgen som gick var vi på en inoff utställning.

Domarutlåtande: 

2: plats  BIM  HP

  Maskunghund kraftfullt huvud. ganska bra öron ,bra hals och benstomme. Ännu ngt grund i bröstkorgen. Normalt vinklade fasta fina tassar.Rör sig ganska bra från sida, behöver stabiliseras i armbågarna. Lovande päls utm temprament

Vi har också anmält oss till utställningen i Katrineholm.

Det blir skoj att få träffa några av syskonen   .........

Matte kan tyvärr inte lägga in nåra bilder hon har slarvat bort kabeln ,   förmodligen glömt den uppe i vemdalen när vi var där i påskas.

Ha en bra dag    Rossi o Maria

 
 
Yvonne

Yvonne

23 april 2010 14:05

GRATTIS BRORSAN.
Hoppas du får många fina paket.Det får jag för matte ska åka till Ullared på min dag.
Så det blir spännande när hon kommer hem.

Krammisar

http://ziggy.bloggplatsen.se

 
Ajax

Ajax

25 april 2010 15:46

Grattis Grattis Brorsan !

och vad kul med alla kurser och utställningen gick så bra :)
ses i katrineholm :D

kram brorsan !

http://ajax.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Knusarna

27 april 2010 21:31

Grattis! Grattis! Hoppas du fick en riktigt stor tårta och många paket med smarriga ben!! Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 augusti 2010 10:16

I måndags började vi en tävlingslydnadskurs i örebro hos Prickis. Vi är 8 st hundekipage. Alla är vi på olika nivåer.   Matte och jag tränar på LK 1.Vi tränade på något som blev väldigt förvirrande för mig.  När matte sa sitt , skall jag  sätta mig...

Av Maria - 13 augusti 2010 08:54

I söndags kom matte och jag hem efter 4 dgr på läger. Det var så himla kul !! Läger med ALL INCLUSIVE toppen...Pool fanns på gården, det var bara att ta sig ett dopp när det passa.. Frukost kl.8,30 Fika 10,00 Lunch 12,30 Fika 15,00 Middag...

Av Maria - 16 juli 2010 11:09

 Ja den här bloggen har vi visst glömt bort.........  Vi har visst inte bloggat sedan mitten av Majmånad. I  slutet av Maj upptäckte matte att jag hade fått äckliga löss på mig, det gilla jag inte fy farao   men det försvann med Frontline. Vet in...

Av Maria - 18 maj 2010 21:09

I sönags var jag i katrineholm på min första Officiellautställning. Där träffade jag 3st av  mina syskon, oj så snygga dom var  . Jag fick en 2:a placering med HP  . Utlåtande:Typ och helhets intryck: Mycket god                 Storlek: Bra    ...

Av Maria - 11 mars 2010 21:02


Idag har matte o jag gått promenad med mina kompisar Sebb o Kim . Det  blev mkt bus. Vi fick till lite träning oxså fot ,sitt ,stanna kvar.Det här när jag ska stanna o stå still funkar inte så bra. Då vill jag gärna gå o möta matte, vilket inte ä...

Presentation


Hej!
Jag är en Australian Shepherd som heter Rossi Jag kommer från Solskenets kennel. Den här bloggen kommer att handla om mig och mina äventyr tillsammans med min familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards