Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Maria - 18 augusti 2010 10:16

I måndags började vi en tävlingslydnadskurs i örebro hos Prickis. Vi är 8 st hundekipage. Alla är vi på olika nivåer.

  Matte och jag tränar på LK 1.Vi tränade på något som blev väldigt förvirrande för mig.  När matte sa sitt , skall jag  sätta mig direkt på stället var jag en befann mig iföhållande till henne ( bakom,framför, på avstånd ja där jag helt enkelt var ). Men lydig som jag är   så går jag ju till mattes väsida ,ja då blev det ju fel  . Så det fick vi bla. i läxa. Det är träning blandat med teori.. 

Igår var vi på ringträning i Karlskoga ca 16 hundar olikaraser både stora och små.

Det blev mkt spring i ringen med snabba ställanden. För fort ska det ju gå och fint ska vi stå....Ja inte så himla lätt men vi gjorde framsteg dom tyckte jag blev duktig mot slutet   matte var också nöjd..Himla skojigt    

Matte har ju bokat in 2 st utställningar i Sept.

Skriver mer en annan dag .

Ha det bra    

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en Australian Shepherd som heter Rossi Jag kommer från Solskenets kennel. Den här bloggen kommer att handla om mig och mina äventyr tillsammans med min familj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards